Prințul Harry şi Meghan nu acceptă scuzele tabloidului The Sun: „Este doar o cascadorie de PR”

Prinţul Harry şi soţia lui, Meghan, au declarat că scuzele publicate de tabloidul The Sun după ce a fost publicat un editorial extrem de critic la adresa ducesei de Sussex, al lui Jeremy Clarkson, nu reprezintă „nimic altceva decât o acţiune de PR”.

Săptămâna trecută, Jeremy Clarkson, unul dintre prezentatorii fostei emisiuni TV „Top Gear”, a scris în acel editorial că visa la ziua în care Meghan urma „să fie adusă goală pe străzile din toate oraşele din Regatul Unit în timp ce mulţimea strigă ‘Ruşine!’ şi aruncă spre ea cu excremente”.

The Sun a anunţat vineri că regretă publicarea textului

The Sun a anunţat că a retras editorialul de pe site-ul său şi din arhivele sale, iar editorul tabloidului s-a declarat „sincer dezolat”.

„Faptul că The Sun nu a contactat-o pe ducesa de Sussex pentru a-şi prezenta scuze arată intenţiile lor. Nu este nimic altceva decât o cascadorie de PR”, a reacţionat sâmbătă un purtător de cuvânt al cuplului Harry-Meghan, potrivit Agerpres.

leave a reply