Postul de bugetar pe care nu îl vrea nimeni. Primăria e la al 14-lea concurs fără succes

Primăria Aiud caută arhitect-șef pe Facebook. Postul este scos la concurs pentru a 14-a oară după ce, la precedentele 13 încercări, nici un candidat nu a obținut punctajul minim.

După 13 încercări fără succes, Primăria Aiud a decis să promoveze concursul pentru angajarea arhitectului-șef și pe rețelele de socializare, scrie fanatik.ro.

“Primăria municipiului Aiud caută arhitect șef!

Poziția de arhitect șef este printre cele mai importante din cadrul unei primării. Acesta trebuie să fie un profesionist implicat în strategia de dezvoltare a localității, un excelent cunoscător al municipiului, să fie la curent cu cele mai recente practici urbane sau să vegheze asupra dezvoltării durabile a comunității.

Aiudul nu are în prezent un arhitect șef. Concursul pentru ocuparea funcției a fost organizat de 13 ori, dar nici un participant nu a reușit să obțină punctajul minim.

Am scos din nou postul la concurs, cu speranța că de data aceasta va fi ocupat.

Pe lângă tradiționalele modalități de promovare ale concursului, am ales să îl promovăm și pe Facebook. Iar pentru ca mesajul să ajungă cât mai departe, apelăm la dumneavoastră, comunitatea strânsă pe această pagină, pentru a distribui postarea. Mulțumim!”, scrie municipalitatea în postarea de pe Facebook.

Dosarele de înscriere la concurs se depun în perioada 19 martie – 7 aprilie (ora 16.00), la sediul Primăriei Municipiului Aiud. Proba scrisă va avea loc în 20 aprilie, ora 11.00, la sediul Primăriei Municipiului Aiud, iar interviul va fi susţinut într-un termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Candidaţii trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă de arhitect diplomat, urbanist diplomat, arhitect ori urbanist absolvent cu licenţă şi master ori studii postuniversitare în domeniul urbanismului şi amenajării teritoriului, să fie absolvenţi cu diplomă ai studiilor universitare de master în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă, să deţină un atestat eliberat de Registrul Urbaniştilor din România. Vechimea în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice trebuie să fie de minimum 7 ani.

Lasa un comentariu