De ce merită să angajezi o agenție Google Ads pentru promovarea afacerii tale?

Încercarea de a gestiona  singur o campanie Google Ads va însemna pentru orice manager de companie o sarcină complicată și mai cu seamă rezultatul nu va fi ceea ce îți dorești.

Din ce în ce mai multe firme apelează la o agentie de Marketing Online, care oferă servicii de calitate. Construirea unei strategii de marketing coerente și clare, setarea obiectivelor, obținerea rezultatelor, sunt de regulă preluate de specialiști. Dacă ești în căutarea unei astfel de agenții, re7consulting din București îți stă la dispoziție cu cele mai performante servicii Google Ads.

O campanie publicitară trebuie să fie planificată și executată cu atenție dacă vrei să obții rezultatele dorite în timp ce păstrezi un anume buget.

Un expert de la o agenție  care oferă servicii Google Adwords te poate ajuta în acest sens. Un specialist nu numai că va configura campania tapublicitară în conformitate cu specificul firmei, ci va examina în mod regulat rezultatele și le va optimiza în consecință. Administrarea serviciilor Google Ads include gestionarea costului pe clic (CPC), adăugarea de noi cuvinte cheie / cuvinte cheie negative, analiza performanței anunțurilor, testarea și actualizarea anunțurilor și multe alte sarcini care vor asigura cele mai bune rezultate .

Iată de ce ar trebui să iei în considerare angajarea unei agenții de publicitate pentru gestionarea Google Ads

Agențiile Google Ads au instrumente specifice

Agențiile de publicitate au experți care știu toate noutățile despre Google Ads . Când vine vorba de o gestionare eficientă a anunțurilor, este necesar să cunoști detalii despre numeroasele politici existente între mai multe platforme publicitare. Administratorii de anunțuri au acces la cele mai recente reguli și actualizări din Google Ads, ceea ce le permite să ajusteze campaniile pentru a obține rezultatul dorit. Agențiile utilizează, de asemenea, software-uri interne de gestionare și urmărire care pot monitoriza și furniza în mod continuu rapoarte, făcând din managementul campaniilor Google un proces continuu.

Agențiile publicitare îți gestionează mai bine contul

Gestionarea Google Ads nu este o sarcină simplă. A avea o echipă la dispoziție, care lucrează pentru tine, îți asigură o configurare mai rapidă a anunțurilor, iar campania ta va rula în cel mai scurt timp. Un manager de cont dedicat te va ține la curent în mod regulat cu privire la rezultatele campaniei și va oferi  rapoarte periodice. Cu o echipă de experți la dispoziție, poți fi sigur că anunțurile tale rulează mai bine și îți oferă rezultatele dorite.

Agențiile de publicitate au o experiență mult mai mare

Agențiile de publicitate cu experiență , precum re7consulting,  au lucrat cu mulți clienți, derulând numeroase campanii simultan. Experiența ajută echipa din agenție să utilizeze mai simplu toate instrumente pe care le au la dispoziție. După ce a lucrat la mii de campanii, fiecare membru al echipei va putea oferi informații care sunt extrem de utile în desfășurarea unei campanii de succes. Echipa unei agenții știe să facă față riscurilor și ajunge mai ușor la clienți.

Agențiile specializate  vizează toate secțiunile canalului de vânzări

Pâlnia de vânzări descrie călătoria unui client de la găsirea unui brand până la a fi clientul său fidel. Difuzarea anunțurilor online necesită o bună înțelegere a pâlniei de vânzare. 

Fiecare secțiune a pâlniei de vânzări necesită strategii de marketing digitale diferite. De exemplu, partea de sus a pâlniei este mai largă – reprezentând un public mai numeros, care nu este încă conștient de brandul tău. Când oferi publicitate către acest public, accentul se pune pe furnizarea de informații despre produsele și serviciile tale. 

În mijloc, vizezi persoane care sunt deja interesate de marca ta, dar care nu s-au convertit. Aceștia sunt clienți potențiali care sunt gata să cumpere de la tine, având încurajarea potrivită. Așadar, anunțurile trebuie reglate pentru a informa despre scăderile de preț și reducerile speciale care îi conving să facă o achiziție. 

În partea de jos a pâlniei, ai clienții fideli. Aici reclamele ar trebui să fie mai specifice, oferind detalii despre noile produse și programele de fidelizare pe care clienții le pot folosi.

Întrucât fiecare secțiune necesită diferite tipuri de publicitate, cu modele și conținut variat pentru a viza persoanele potrivite, necesită multă expertiză. Colaborarea cu o agenție de marketing digital te va ajuta să optimizezi aceste canale publicitare, făcând campaniile extrem de eficiente.

Cauți o agenție de marketing online? Antreprenorii din România și din afara țării aleg sa lucreze cu Agenția re7consulting, o agentie de marketing digital specializată în reclame Google Ads și PPC.

Lasa un comentariu